zondag 12 september 2010

Geslaagde tweede zeebaars kunstaasinitiatie

De tweede initiatiedag is weer voorbij .De initiatie dag werd georganiseerd in samenwerking met de Strandvissers.be
Het delen van kenis en informatie betreffende het vissen op zeebaars is niet zo vanzelfsprekend. Vele doen geheimzinnig en zijn karig met het verlenen van informatie en kennis .Ik heb getracht mijn kennis en ervaring aangaande het vissen met kunstaas op zeebaars te delen met anderen zodat ook anderen plezier ervaren met het vangen van zeebaars op kunstaas  .Hopelijk ben ik in mijn opzet geslaagd . De toekomst zal het uitwijzen.Voor mij was het een altans een geslaagde dag.Tevens dank ik Jack en Mick voor de hulp op deze dagen. Zij hebben bijgedragen met het geven van hun kenis aangaande de zeebaarsvisserij met kunstaas. Bedankt Jack en Mick.
Enkels sfeerbeelden van deze tweede initiatie dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten