dinsdag 6 september 2011

Het pluggen arsenaal wat aangevuld


Bij zouterovers heb ik me enkele Payo plugjes aangeschaft.
Volgende week krijgen deze hun eerste zwemles en hopelijk kunnen ze een baars verleiden.
Het zijn allemaal Payo pluggen die redelijk ondiep lopen.De gemiddelde prijs ligt
 rond de 7 Euro wat niet veel is.
We zullen nu eens kijken of deze goedkope plugjes ook nog vangkracht hebben.
Heb enkele ondiepe stekken waar ik niet direkt een plug van 20 euro wil aan opofferen.
De Payo pluggen kunnen hier dan een uitkomst bieden.
Mijn bevindingen zullen volgen na de week zwemles.
Heb ook nog enkel Ima plugjes in bestelling maar deze zijn nog niet gearriveerd.
Hierover later meer.
 


 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Dirk,
    De agula 125 heeft zijn dienst al bewezen!!
    Ik heb er in ieder geval al mee gevangen.

    Groeten,
    Nico

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nico dat is al goed nieuws.Ben zaterdag aan zee en misschien treffen we elkaar er wel.

    Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Binnenkort komt er een nieuwe Payo serie, de Encount serie. Schijnt speciaal voor zeebaars te zijn...Ik stuur jullie wel een model....
    Grt Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rene , die Encount serie ziet er goed uit.
    Ben, benieuwd naar de werpeigenschappen ervan

    Dirk

    BeantwoordenVerwijderen