woensdag 22 februari 2012

Even poldersnoeken

Omstreeks 11u00 was mijn zin om te werken over.Vermits mijn spullen  in de auto lagen ( die liggen er zowat altijd in de laatste weken )was de beslissing snel genomen om wat te gaan snoeken.
Kort bij het werk ligt een polder met gemaal.Hier zou ik eens mijn kans wagen.Het was de eerste keer dat ik deze polder bezocht.
Het water stond in de polder vrij laag wat het vissen echt beperkte tot het gemaal.Hier was het een klein metertje diep.
Dit kommetje voor het gemaaltje werd zorgvuldig afgevist met een slow sink BBZ 6".Na wat worpen kreeg ik een tik en zag een bruine wolk van slijk in het water.Dit was een aanbeet dat was zeker.De spot nog wat verder afgevist met als gevolg mijn eerste poldersnoek op het droge.
Een fraaie dame werd op de gevoelige plaat gezet.De kwaliteit is niet bijzonder goed daar mijn camera thuis lag.Dus moest het maar even met de GSM.
Volgende week ga ik nog wat andere poldertjes verkennen.

Grts Dirk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten