donderdag 12 april 2012

Toch nog niet over

De laatse 2 weken geen update meer gemaakt op mijn blog.Zat wat krap in tijd om de nodige fotoos te bewerken en een berichtje te plaatsen.Toch heb ik niet stilgezeten en werden bij regelmatige momenten de Shads en Jerkbaits nat gemaakt.Er waren momenten dat het wat moeilijker ging wegens het paaigedrag waardoor ze meer zin hadden in sex dan achter mijn jerkbait te gaan.Het paaien is na het warm weekje zo goed als over.Wat me nu wel opvalt is dat het moeilijker gaat en de snoeken kleiner uitvallen.Ze zijn moeilijker te lokaliseren daar de witvis zich ook reeds verspreid heeft. Als je een jachtje ziet is het meestal een snoekje van klein formaat dat achter de schooltjes witvis zit.
Het zal één van de laatste sessie's worden daar het zeebaarsseizoen nu volop voor de deur staat en er voorbereidingen dienen genomen te worden. De zeebaarshengels en molens krijgen nog eens een check , de pluggen worden voorzien van nieuwe dreggen waar nodig , jiggen worden gegoten en sommige voorzien van bucktail.
Ze mogen komen die vechtersbazen.
Zal tussendoor nog wels eens een jerkbaitje gaan gooien als ik te weinig tijd heb om te gaan zeebaarzen.
Hier nog wat fotomateriaal van de laatste weken.

Grts Dirk









Geen opmerkingen:

Een reactie posten