zaterdag 13 november 2010

Een paar uurtjes jerken

Gisteren nog wat gaan jerken.Om 10u00 vertrokken zodoende om 10u30 aan het vissen.Het weer viel nog mee en buiten wat wind was het aangenaam vertoeven aan de waterkant.
Na enkele worpen op de derde stek melde de eerste snoek zich .Een fraaie 75 cm snoek pakte de Rapala Gliding Rap volop in de bek.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een half uur zag ik voorntje uit het water springen.Snel een ondiepe fluo groene Fox Rapper aan de spinstang en op de plek geworpen.Bang bij de tweede worp was het raak .Een snoekje van 60 op de rapper.
Afbeelding

Afbeelding

Deze jongen werd onthaak zonder uit het water te halen.De haak zat aan de onderkant van de bek.Verder heb ik nog enkele andere stekjes gedaan met nog twee missers.Al bij al weer een paar mooie uurtjes vissen tot de regen kwam opzetten.Het weekend ziet er niet veel belovend uit als ik de weerman mag geloven.
Maar vervelen zal ik me niet doen want de eigenmaak jerkbaits wachten op de vernislaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten